トピックスTOPICS

2018.07.19 (木)

Pick up! ナルトシザー

トピックス

お客様の声「価値あるハサミ」

宝塚工場には毎日世界中から、メンテナンスのハサミが届きます。
時々、届いたハサミに手紙が付いていることがあります。
お客様のハサミに対する想いが詰まったお手紙が届きましたのでご紹介いたします。



「ナルトで買ったシザーが切れなくなりましたので3本宜しくお願いいたします。3本が出来上がりましたら、初めに買ったシザーも送りますので、宜しくお願いいたします。最初に買うとき、20万もするシザーなんて本当に高いと思いましたが、使用してみて、今では本当に良かったと思っています。4丁で80万円かかりましたが、その価値はありました。
職人の方達には素晴らしいシザーを心より感謝しています。末永く良きシザーを作り続けて下さい。私達もおかげで良き仕事ができます。」

My Naruto Scissors won't cut like before. I 'd like my three pieces of scissors to be reconditioned.
After receiving them, I will ask the other scissors to be reconditioned, which is my first scissors.
When I first bought Naruto Scissors, I felt it was too expensive. However, now I think my scissors is worth the price.
I am very happy with my Naruto Scissors. I thank very much to Naruto Scissors craftsmen for handmaking the scissors.
Because of Naruto scissors, I can do my best for my customers.